:D:D

Hej ! Nu sitter jag hemma och tänker på vad jag ska göra i helgen gud vad jag längtar tills jag och wilma ska åka till bergsåker och rida på söndag, och till Polar jag skulle kanske gå med Moa Helsing !!!<3 Men före det så måste jag följa med och fiska med min familj ååååååååååå gud va drygt ,, får se om jag kanske går på gården imr eller inte. Det är iallafall ridning idag , jag ska nog gå om jag inte får ont i halsen igen....ja ja men nu har jag typ inget att  skriva om jag ska iaf lägga mig i sängen dricka lite coola och se på filmen jag hyrde, inte för att jag vevt vad det är för någon film jag bara valde någon ..................................................................................................................



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0